Reklamační řád

REKLAMAČNÍ ŘÁD

  1. Základní ustanovení

Tento reklamační řád je závazným ustanovením a shrnuje vzájemný obchodní vztah, podmínky, pravidla, práva a povinnosti mezi Vámi jakožto nakupujícím zákazníkem (dále jen Kupující) a provozovatelem internetového obchodu www.vinodi.cz (dále jen Prodávající). Provozovatelem internetového obchodu je ELIHER s.r.o. se sídlem Fáblovka 403, Pardubice – Staré Hradiště, PSČ 533 52, identifikační číslo: 25948024. Tento reklamační řád se stává závazným pro obě strany okamžikem uzavření kupní smlouvy (datum přijetí objednávky Kupujícího Prodávajícím).

 

  1. Délka záruční doby

Zákonná záruční doba je 24 měsíců, přičemž její platnost běží od data převzetí zboží.
Reklamace uplatněné po uplynutí zákonné lhůty nemusí prodávající akceptovat. Je zcela na zvážení prodávajícího, zda tuto lhůtu prodlouží. Jako záruční list slouží daňový doklad.

Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat.

 

  1. Zjevné vady při převzetí zboží

Vykazuje-li zboží při přebírání od kurýrní služby zjevné vady, tedy zejména porušený obal, je Kupující oprávněn zásilku nepřevzít. V takovém případě sepište se zaměstnancem od kurýrní služby protokol o poškození zásilky. V takovém případě zůstává nárok Kupujícího na poskytnutí řádného plnění ze strany Prodávajícího nebo na vrácení kupní ceny dle volby Kupujícího.

V případě, že Kupující zásilku od kurýrní služby převezme a zjistí zjevné vady po rozbalení zásilky (neúplnost zásilky, mechanické vady), je povinen neprodleně, nejpozději však do 3 dnů od převzetí zásilky toto písemně, e-mailem či telefonicky oznámit Prodejci.

  1. Vady zjištěné v průběhu záruční doby

V případě, že kupující objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.

Prodávající v žádném případě nepřebírá odpovědnost za škody způsobené v důsledku neodborného používání zboží, stejně jako škod způsobených vnějšími vlivy, událostmi a chybnou manipulací. Na vady takto vzniklé se nevztahuje záruka.

 

  1. Místo uplatňování reklamace

Reklamace vady se uplatňuje vždy v sídle Prodávajícího. Pokud se Kupující rozhodne reklamované zboží na adresu sídla Prodávajícího zaslat, ve vlastním zájmu si vede tak, aby bylo Zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovující nárokům přepravy křehkého zboží a označí zásilku příslušnými symboly.

 

  1. Postup reklamace

Pokud chce kupující reklamovat zboží zakoupené v internetovém obchodě www.vinodi.cz, prosíme o doručení zabaleného zboží na naší adresu. Přiložte fakturu a napište důvod reklamace a popis závady. Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože prodávající neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží.

Zásilky, ze kterých není patrné, proč k nám byly zaslány, budou vráceny odesílateli.

Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dní. Během ní Prodávající posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí kupujícího telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace.

 

Kontakt pro reklamaci:

ELIHER s.r.o., reklamace
Fáblovka 403, Pardubice – Staré Hradiště, PSČ 533 52

Otevírací doba: Po – Pá: 7:00 – 18:00, So – Ne: 9:00 – 18:00
Tel.: +420 466 799 457
e-mail: reklamace@vinodi.cz

Nezasílejte nám reklamované zboží na dobírku - takové zásilky nebudou přijaty!

Zpět do obchodu